مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ
6. ارتقا قابل‌اعتنا بازاریابی‌های صوتی و تصویری از روش گوشی
ازآنجایی‌که تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها مجال‌های متعددی برای ارائه محتوای تصویری را برای تمامی مهیا میاورند، گهگاه بازاریابان از تبلیغاتی که با به کارگیری از صدا اخلاق و رفتار می شوند دیده‌پوشی میکنند.  طراحی اپلیکیشن در مشهد این عمل برخلاف چیزی که به لحاظ میرسد یک غلط میباشد. اگرچه تأثیر صدا وقتی که همپا با تصویر یا این که کلیپ باشد یک سری برابر میباشد، البته هنوز هم محتواهایی که تنها صدا داشته باشند (مثل پادکست‌ها) یا این که تبلیغات رادیویی به نوبه خویش برای قشر خاصی از مردم خویش تأثیرگذار میباشند.
 
با اعتنا به هزینه کمتری که تبلیغات صوتی دارا هستند، شما میتوانید تبلیغات خویش را میان پادکست‌ها که امروزه محبوبت دوچندانی را فی مابین یوزرها تلفن همراه دارا هستند انجام دهید به‌خصوص در حالتی‌که این تبلیغات فی مابین پادکست‌های بسیار جالب و یا این که مربوط به مسئله کاری شما قرارگرفته باشند. طبق آمار به‌دست‌آمده 51 درصد از یوزرها تلفن‌های همدم، هرروزه ساعت‌ها متعددی را در بیرون از منزل به راز میبرند. تعداد نسبتاًً متعددی از این اشخاص به‌خصوص زمانی‌که در اتومبیل می‌باشند موبایل خویش را به دستگاه پخش آن وصل می‌نمایند و به پادکست‌ها گوش میدهند. همین مورد نکته‌ای برای خیلی از کسب‌وکارها بوده تا تبلیغات هدفمند خویش را از روش این پادکست‌ها یا این که برنامه‌های رادیویی آنلاین به گوش مخاطبین برسانند.
 
البته به عبارتی‌طور که گفته شد، تأثیرپذیری محتوای تصویری و ویدئویی یک‌سری برابر طولانی تر از محتوای صوتی میباشد. خوشبختانه بازاریابی با گوشی این قابلیت را مهیا کرده تا شما در کلیه این حالات بتوانید پیام‌های خویش را به مخاطبین انتقال دهید. کانال‌هایی مثل Pinterest برای عکس‌ها و یا این که YouTube برای ویدئوها بسترهایی بسیار عالی برای یوزرها موبایلی می باشند که بتوانند از این روش مبادرت به بازاریابی و جذب بازدید و مشتری نمایند.
 
 
 
 
 
 
 
7. مزایای بالقوه‌ی خرید هوشمندانه از روش گوشی
به عبارتی‌طور که می دانید تبلیغات از روش تلفن همراه به‌شدت در حالا قدرتمندتر شدن میباشد و این قضیه به‌طور عمده به جهت پلتفرم‌های قدرتمندی میباشد که در درحال حاضر سیستماتیک کردن و کاربردی‌خیس کردن ابزار تبلیغات میباشد. این پلتفرم‌ها از فناوری‌های تازه مانند هوش تصنعی و مصنوعی استعمال می کنند و همین موضوع منجر گردیده تا نسل نو تبلیغات هوشمندانه و بسیار هدفمند باشد.
 
اگرچه درگذشته خرید از روش پلتفرم‌های موبایلی پاره ای غیرقابل اعتماد و همینطور دشوار بود، ولی امروزه قابل انعطاف‌افزارهای مغازه‌های اینترنتی که اکثر وقت ها بوسیله دستگاه‌های گوشی به کار گیری میشوند از سیستم‌هایی هوشمند به کارگیری می کنند که خریدار میتواند با غربال کردن و بخش اعظمی از فردی‌سازی‌های دیگر مستقیماً به مال موردنظر خویش رسد و درنتیجه بتواند شایسته ترین خرید ممکن را برای خویش انجام بدهد. این قضیه به صاحبان کسب‌وکار نیز امداد بزرگی میکند چون آن ها نیز به‌راحتی میتوانند مشتریان خویش را پیدا نمایند و به آنان مال و کالاهایی که آنها به دنبالش می باشند را بفروشند.
 
خرید سیستماتیک در اکنون تبدیل‌شدن به یک دستور معمولی بین مشتریان میباشد. به‌تیتر‌نمونه انتظار می‌رود که 69 درصد از کالاهایی که در دکان‌های اینترنتی مو جود میباشند سال جاری از روش این گونه از فردی‌سازی بوسیله مشتریان به فروش رسد که بدین مضمون‌ میباشد، تبلیغات بازده و بازدهی بالاتری را پیدا خواهند نمود. این موضوع میتواند برندها را از روش تلفن همراه‌مارکتینگ به درجات فراتر و آوازه خیلی بیشتری برساند.
 
 
 
 
 
 
 
فیض‌گیری
گوشی‌مارکتینگ یک بازاریابی تازه و نوباوه به اکانت می‌رود. البته بایستی اظهار کرد که‌این دسته بازاریابی امتحان و خطاهای اشکال دیگر بازاریابی آنلاین را نداشته و مستقیماً وارد چرخه سودآوری برای کسب‌وکارهای اینترنتی شده‌است. در‌صورتی‌که تا قبلی از سال 2020 اهمیت گوشی‌مارکتینگ آنقدرها هم آیتم اعتنا قرار نمی‌گرفت، بعداز سال 2020 و به‌ویژه پس از معرفی و تأسیس کانال‌های موبایلی نسل پنجم یا این که به عبارتی 5G مطمئناً قواعد بازی درین مورد تغییرات متعددی را مشتمل بر خواهد شد.
 
تمامی ما هر روزه در حالا عمل با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندمان هستیم و مدام دنبال چیزی بودیم که بتوانیم در جای جای و هر هنگامی به داد و ستد اینترنتی بپردازیم. به یمن وجود گوشی‌های هوشمند و وب فوق سریع نسل پنجم، اکنون در تعدادی ثانیه میتوانیم اینترنت‌وبسایت‌ها را بازنگری کنیم، کالاها و خدمت‌های گزینه نظرمان را از مغازه‌های اینترنتی خریداری کنیم، در کانال‌های اجتماعی رفت و آمد داشته باشیم و به صورت کل، نسبتاًً هرچیزی که یک بازاریابی اینترنتی به آن نیاز داراست را در دستانمان داشته باشیم.
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت: 14:47


۶ نکته کلیدی در باب بازاریابی مبلغی نرم افزار
به‌خواسته ارتقا چشم شدن نرم افزار خویش، در وهله اولیه به ایجاد محتوای مطلوب برای کمپین تبلیغاتی بپردازید تا بتوانید مخاطبان انگیزه خویش را مشغول فرمائید. به‌تیتر‌نمونه، در طراحی اپلیکیشن در مشهد صورتیکه قصد تبلیغ نرم افزار آشپزی دارید، ارائه چندین مثال از امر پخت غذاهای دیدنی اهل ایران در کمپین تبلیغاتی، ایده بسیار خلاقانه‌ای برای جلب‌دقت مخاطب و تشویق وی به دانلود نرم افزار و استعمال از آن خواهد بود.

ترندیکس، ابزار تحلیل کمپین تبلیغاتی حریف
ترندیکس به شما یاری می کند تبلیغات رقبای خویش را محاسبه نمائید، محتوای تبلیغاتی حریف را مشاهده کنید و سود آن را روی واحد سنجش نصب و حذف نرم افزار او رصد نمایید.

ترندیکس اینجاست
تبلیغات می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که مخاطبان را به تعریف نرم افزار شما برای سایرین تشویق نماید. تبلیغات هیجان‌انگیز تولید نمایید. در مرحله نخستین می بایست مردم را در خصوص نرم افزار خویش هیجان‌زده نمائید و بعد با قرار دادن یک دکمه CTA مطلوب آنها‌را به دانلود نرم افزار ترغیب نمائید. ویدئوهای تبلیغاتی مؤثرترین شیوه برای این جذب مخاطب می باشند. از کیفیت بالای ویدیو اطمینان نتیجه ها نمایید. همینطور، ویدئوی تبلیغاتی در زمینه ی نرم افزار می بایست حاوی طریق استعمال از نرم افزار نیز باشد.
نکته اصلی گسترده شدن تبلیغات و به‌خصوص ویدئوهای تبلیغاتی برای یک نرم افزار، مراقبت آسانی، معنا بودن و جالب بودن آن ها میباشد؛ به‌سیرتکامل‌ای که مردم بعداز مشاهده تبلیغ شگفت‌زده گردیده و نرم افزار را به دوستان عزیز و نزدیکان خویش توصیه نمایند. درنهایت، ادامه‌دار بودن این چرخه باعث به وایرال (Viral) شدن تبلیغات میگردد.
به‌خواسته ارتقاء وایرال شدن، یوزرها را با دادن هدف (incentive)، حتی کادو‌ای کوچک تشویق نمائید که درخصوص نرم افزار شما با دوستان خوب و آشنایان خویش کلام نمایند (word of mouth)
یوزرها خویش را به کمپانی در همه فرایندهای بازاریابی تشویق نمائید. از آن ها سؤال نمائید، با آنها تعامل داشته باشید، آنها را به‌مراد تهیه کردن نظرها و بازخوردهایشان به کمپانی در نظرسنجی‌ها، سکو‌بندی و پژوهش ها تشویق نمائید.
در بازاریابی مبلغی نرم افزار خویش، صرفا به تعریف خصوصیت‌های نرم افزار خویش اکتفا نکنید، بلکه همت نمایید شوخی و مطالب آموزنده و دیدنی را نیز ادویه تبلیغات خویش نمایید.
 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 19:27


صد رد صد یکی‌از مهم‌‌ترین خدماتی که با توسعه و گسترش به کار گیری از اسمارت‌فون‌ها تحولات متعددی را در خویش مشاهده کرد، بانکداری بود. در قبل‌ای خیر چندان به دور بانکداری الکترونیکی بیش‌خیس به معنای به کار گیری از دستگاه‌های عابر خزانه و یا این که وب خزانه بود البته با توسعه و گسترش به کارگیری از تلفن همراه‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد  هوشمند بانکداری الکترونیکی مفهومی جدید‌خیس پیدا کرد و به کار گیری از سرویس ها الکترونیکی شکلی جدید به خویش گرفت. کدهای USSD و در ادامه آن نرم افزار‌های ارایه سرویس ها مالی از پاراگراف دوستداشتنی‌ترین برنامه‌های جانور برای سیستم استدلال‌های هم پا میباشد.

به دنبال قرار میباشد نگاهی داشته باشیم بر مهم ترین خصوصیت‌های آپ که حتما یکی شایسته ترین نرم افزار‌های سرویس ها مالی میباشد. با آی‌تی‌رسان یاروهمدم باشید.

نرم افزار آپ

رابط کاربری یا این که به عبارتی یوزر اینترفیس (UI) یکی‌از مهم ترین بخش‌های هر نرم افزار میباشد. در نرم افزار آپ پباده سازی به‌سیرتکامل‌ای انجام شده میباشد که انجام فرامین و درخواست‌ها به راحتی هرچه تمام‌خیس قابل اجرا باشد. در‌این نرم افزار خبری از منوهای پیچیده وجود ندارد و حتی یوزرها با معدود‌ترین علم فناوری به خیر میتوانند از همگی بخش‌های نرم افزار به کار گیری نمایند. پباده سازی آیکون‌ها به خیر انجام گرفته و چینش آنها به شایسته ترین نحو ممکن میباشد.

از سایر خصوصیت‌های این نرم افزار می‌اقتدار به امکان‌های انحصاری و مختص آن اشاره نمود، در آپ خصوصیت‌هایی هم‌زیرا انتقال وجه دربین کارتی، سرویس ها خودرویی و بیمه موجود هست که در معدود‌خیس برنامه شبیه‌ای آنان را مشاهده میکنیم. در آپ شما علاوه بر خرید شارژ برای سیم‌کارت و یا این که وب میتوانید اشتراک وب ADSL و یا این که وایرلس خویش را شارژ و تمدید نمایید. در بخش سرویس ها خودرویی قابلیت به کار گیری از نرم افزار برای پرداخت دلایل شهرداری، جریمه ها رانندگی، خرید طرح ترافیک و … آماده شده‌است و بوسیله بخش بیمه می توانید خرید گونه های سرویس ها بیمه‌ای حتی خرید بیمه طومار فرد ثالث خوردو را نیز انجام دهید.

این رو هم بخون:
دوست داستنی‌ترین نرم افزار‌های مورخ اندروید و اپل

۱۳۹۹/۰۴/۲۳
 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app01 بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1399 ساعت: 14:49

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب تارنما ها (مرتبط با فروش اپ) اکران دهید
اپ شما می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد در نوع بندی صحیح قرار بگیرد زیرا صرفا در این‌حالت یوزرها میتوانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار به چنگ آوردن آن در گونه بندی نا مربوط به تلف کردن مخاطب باعث می‌شود.
 
در انجمن های آنلاین (forum) درباره ی نرم افزار سخن نمائید
با سخن کردن درباره‌ی اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، مجموعه های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... وضعیت بسیار خیر برای تبلیغات پدید میاید.
 
یک مقاله برای بلاگ بنویسید
در مطلبی از خصوصیت های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در رخ قابلیت و امکان تصاویری از نرم افزار به آن بیشتر فرمایید. حتی می‌توانید یک کلیپ دمو هم در مقاله قرار دهید.
 
لینک و پیوند نرم افزار را در دست کاربرانی که از تارنما خرید کردند قرار دهید
می‌توانید لینک و پیوند اپ را در آدرس اینترنتی های تایید پروسه خرید بگنجانید. بنابراین نرم افزار شما در تلفن همراه مشتری های متعهد نصب میگردد. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در حیث بگیرید و کاری فرمایید که مشتری ها بتوانند صرفا از روش آمدن به نرم افزار از آن به کار گیری نمایند.
 
باز‌نگری نرم افزار در وب سایت های فروش اپ(سایت های نرم افزار ساز آنلاین)
هنگامی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود می گردد و نظرها مثبتی درباره‌ی آن نوشته می‌شود فعالیت شما بسیار معمولی میشود. این تحلیل‌ها نرم افزار شمارا در بین کاربرانی که ذوق و سلیقه ی شبیه دارا‌هستند دارای اسم و رسم می‌کند.
 
در پایان به خیال داشته باشید که انگیزه شما رفتار اپلیکیشنی ست که یوزرها در ادامه آن می باشند، به راحتی آن را پیدا می‌نمایند، دانلود و نصب مینمایند و به راحتی از آن استعمال مینمایند.
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 17:17

 

به کارگیری بیش تر از حد از ربات ها
 
برای ارتقاء تعداد فالوورها شما بایستی به ساخت و نشر محتوا نمایید تا پیج شما پرورش نماید , اینستاگرام مدام بر روی این نکته تاکید داشته که یوزرها یک استراتژی مطلوب را در رابطه و تعامل با یوزرها داشته باشند , به کار گیری از ربات هایی که هیچگونه استراتژی برای رویش پیج ندارند قادر است منجر تبیه حساب از جانب اینستاگرام شود .
 
شاید شما از هشتگ های نامناسب به کارگیری می‌کنید.
بعضی اوقات یک هشتگ دوست داستنی با محتوای نامناسب مالامال می‌گردد . زمانی این رخداد می افتد ،  طراحی اپلیکیشن در مشهد اینستاگرام میتواند هشتگ را حذف نماید یا این که استعمال از آن را محدود نماید . در صورتی شما از هشتگهای ممنوعه استعمال فرمائید , از سکو بندی دیگر هشتگهای خویش خودداری میکنید و حتی ممکن میباشد سبب ساز به بلاک شدن اکانت (blocked account) خویش گردید .
 
اکانت شما اکثر اوقات گزارش گردیده (Report) شده‌است.
 
زمانی که یوزرها مکررا یک اکانت را گزارش مینمایند، Instagram فرض میکند که اکانت شما محتوای نامناسب و هنجارشکن ارسال میکنید یا این که وضعیت سرویس ها اینستاگرام را نقض می‌کنید. آن‌ها ممکن میباشد اکانت کاربری شمارا غیرفعال نمایند یا این که آن را به شرایط روح بفرستند .
 
شما طولانی تر از حدی که اینستاگرام گزینش کرده است کار داشته اید.
 
اینستاگرام محدودیت های وقتی را برای چگونگی follow، unfollow، like، comment کردن در پهنا یک ساعت یا این که روز قرار داده میباشد . این فرمان منطقی میباشد - در شرایطی که در پهنا یک ساعت 80 نفر را دنبال نمائید، به احتمال زیاد ربات کاری را انجام می‌دهد، خیر شما.
 
چندین روزی استراحت فرمایید و چشم به راه بمانید
 
اشخاص گوناگون گزارش داده اند که استعمال از اکانت های اینستاگرامشان و برگشت حسابشان به روال طبیعی قبلی از به موقعیت روح رفتن نزدیک به 48 ساعت ارتفاع می‌کشد . اما ممکنه این مراحل تا 14 روز بعداز رفع مشکلات جان دار در پیج شما به ارتفاع انجامد . این نکته بسیار مهم میباشد که شما مطالب اثرگذار و محتوای دارای اعتبار را با منفعت گیری از شایسته ترین طریق ها جهت پرورش مخاطبان خویش در پیج اینستاگرام خویش، تکثیر دهید , در اینصورت اختلال شما بعد از تعدادی روز برطرف خواهد شد .
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app01 بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 22 تير 1399 ساعت: 18:12


پباده سازی نرم افزار در مشهد
کدام اشخاص نیاز به ایجاد نرم افزار تلفن همراه دارند؟
در واقع، هر که قادر است یک یا این که یک سری نرم افزار مطلوب با علایق فردی و یا این که مسئله کسب و فعالیت خویش داشته باشد. برای کسب و عمل هایی مثل رستوران ها ، تاکسی های توریسم ، صنعت های کوچک و وسیع ، کافی شاپ ها ، نمایندگی خودرو و خیلی از شغل ها دیگر، به کار گیری از نرم افزار اختصاصی یک مزیت به حساب میآید و مشتری و استفاده کننده متعددی را به خویش جلب  طراحي اپليكيشن در مشهد  می نماید.

طراحی اپلیکیشن آموزشی

با به کار گیری از نرم افزار اختصاصی به راحتی میتوان با مشتریان رابطه گرفت و روش عملکرد کسب و فعالیت را بهبود اعطا کرد . نگهداری رابطه با مشتری از روش نرم افزار سبب ساز میگردد مشتریان به شما با مسئولیت شوند و برای نیاز و سرویس ها خویش بی تردید از کسب و فعالیت شما به کار گیری نمایند ، که‌این یک مزیت بسیار سودده در بازار رقابتی کسب و کار ها به شمار میرود.

نکات کلیدی در ساخت نرم افزار موبایل :

اپلیکیشن آموزشی در مشهد
شناسایی نیاز یوزرها:
مهمترین مرحله در تولید نرم افزار باز بینی و شناسایی نیاز روز یوزرها می‌باشد شما درین مرحله بایستی به باز‌نگری و تحقیق در بازار بپردازید و درصورتی که دارنده کسب وکار فیزیکی می باشید با طرح پرسشنامه های دربین مشتریان وفادارخود حیث و سلایق آنان‌را جویا گردید . با این عمل شما با دیدی گشوده وارد مسیری میشوید که تا انتهای مسیر برایتان پر‌نور و بدیهی می باشد.

طراحی اپلیکیشن آموزشی در مشهد

رسم ایده اول:
بعد از آن از اینکه به آشنایی قابل قبولی از بازار نرم افزار ها رسیدید در‌این مرحله شما ایده کلی اپلیکیشنی که در ذهن دارید را بر روی ورقه میاورید و بعد از آن به بازبینی تمام زوایای آن می پردازید.

 

ایجاد نرم افزار با ابزارهای مرتبط:
بعد از آن از اینکه تصمیم خویش را برای تولید نرم افزار آیتم نظرتان گرفتید سه شیوه پیش رو دارید :

اپلیکیشن آموزشی

در حالتی‌که به علم برنامه نویسی اشراف داریدکه خویش استارت به تایپ کردن برنامه نرم افزار خویش فرمایید
در شرایطی‌که اشراف کامل به لهجه برنامه نویسی ندارید با تعدادی اپلیکیشن ها مثل App Builder میتوانید تولید و پباده سازی نرم افزار متبوع خویش را تا حد مناسبی پیش ببرید؛ این نحوه ایجاد نرم افزار بسیار مقرون به صرفه می باشد.
می توانید از تارنما فرادیتا درخواست پباده سازی منحصر نرم افزار ماهر باقیمتی مطلوب بدهید. کارشناسان ما شمارا در جهت پباده سازی و پشتیبانی از نرم افزار تان یاری می‌کند.
برای کسب داده ها بیشتر و اخذ مشورت در باب ایجاد اپ گوشی میتوانید همین اکنون با کارشناسان فرادیتا رابطه برقرار فرمائید. کارشناسان ما با کمال میل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

شماره ارتباط تلفنی: 09107254843

 

ساخت ورژن آزمایشی:
قبل از نشر ورژن اصلی در آغاز یک ورژن آزمایشی از نمای نرم افزار را ملاحظه کنید و از کمپانی مورد نظرتان اخذ نمائید ، تا بتواند واکنش اشخاص راجع‌به ظواهر نرم افزار را آیتم بررسی قرار دهید و در فیس وجود نقص‌ آن را برطرف نمائید.

ساخت اپلیکشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS:
همان طور که معین هست گوشی های گوشی دارنده پلتفرم ها و سیستم عامل های مختلفی می باشند یکی این دو پلتفرم ها معروف و شناخته گردیده اندروید و iOS است.که دقیقا 96.8 درصد یوزرها از این دو پلتفرم خدمت می گیرند بنابراین با اینکه تولید نرم افزار برای هردو پلتفرم به علت ساختار متفاوتشان وقتگیر هست البته سودآور است.

بررسی ظریف اپلیکشین پیشین از نشر:
بعداز اینکه پروسه ساخت نرم افزار به اتمام رسید – چه با App Builder و یا این که هر اپلیکیشن دیگری که برای برنامه نویسی تلفن همراه به کار گیری می‌گردد – می بایست یک توشه به صورت ظریف کلیه نصیب ها گزینه آزمایش قرار گیرد. در حالتی‌که برای دو پلتفرم اندروید و iOSطراحی نموده اید یادتان باشد روی هر دو پلتفرم آزمایش فرمایید .در این در بین نسل های iPad و تبلتهای اندرویدی را فراموش نکنید.

 

برطرف کردن اشکالات احتمالی:
اگر نرم افزار شما در مرحله آزمایش دچار اشکالاتی حتی جزئی هم بود در رفع خطاها آن همت کنید و تا رفع بدون نقص اختلال از انتشار نرم افزار تان پرهیز کنید.

 

ساخت اشتیاق در یوزرها:
قبلی از اینکه دست به نشر نرم افزار خویش بگذارید می توانید با تبلیغات احساس شوق و اشتیاق و فضولی یوزرها را بر انگیزید برای اینکار میتوانید از تبلیغات در نشریات آنلاین و یا این که مجلات استعمال فرمائید.تولید این دو شم در یوزرها وب مطمئناً تأثیر متعددی در جذب تعداد بیشتری استفاده کننده داراست.

تعیین رنگ مطلوب: 
رنگ نرم افزار شما آرم فعلا و هوای اپ شما است بایستی در گزینش رنگ بندی تلاش نمایید که رنگ بندی متعادلی را استفاده فرمائید.

گزینش آیکون مطلوب:
آیکون نرم افزار اولی چیزی میباشد که استفاده کننده با آن در رابطه هست و در اصل سبب ساز جذب یا این که دفع یوزرها هست. آیکون شما باید گویای کار نرم افزار تان باشد و دارنده رنگ بندی جذاب باشد.

داشتن محتوای مطلوب: 
نرم افزار شما بایستی دارنده محتوی مطلوب و مربوط به فعالیت نرم افزار تان باشد و همینطور بایستی تمام نکات نوشتاری را با توجه رعایت فرمائید.

شرکت رایا پارس عرضه کننده انواع اپکیشن در مشهد

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 15 تير 1399 ساعت: 0:17

در تلاش کلی، Unreal ۴ از unity عبور می کند. Unreal ۴ به سادگی بیش تر کار کشته است و قوی به ارائه برخی از بهترینعملکرد گرافیکی درتوسعه بازی می باشد. این مجموعه عناوین زیادی از عنا وین رده بندی AAA که در کسب و عمل ها در رابطه با همت یک مال عنوان میگردد را به خود اختصاص می‌دهد. افکت های نورپردازیبسیار چشمگیر میباشند و کارکشته می باشند، و بازی‌ها معمولا سریع‌تر اجرا میشوند که افت قاب کمتر و لگ کمتری در بازی آخری را شامل خواهد شد.

این تا حدودی به‌این برهان است ک طراحی اپلیکیشن در مشهد ه Unreal از C + + استفاده مینماید، برخلاف unity که از C # به کار گیری می کند. C + + به برنامه نویس ها کنترل بیشتری بر مدیریت خیال و خاطر می‌دهد و یک زبان برنامه‌نویسی سطح پایین‌تر از C # می باشد. برای برنامه نویس ها که واقعا میدانند چه فعالیت می کنند، ممکن است از C++ پاره ای بیشتر از یک اسکریپت استفاده شود. دربالا، Unreal طیف وسیعی از جلوه‌های بصری و ویژگی‌های گرافیکی را ارائه می دهد که این در مقایسه با یونیتی برتری را به آنرئال میدهد .

با این حال، فولدر‌های UE۴ APK حجیم تر از فایل‌های ایجاد شده با Unity هستند، و به طور معمول به مختصات سیستمبالاتر و مصرف منابع بالاتری نیاز دارند ( در شرایطی که چه این مساله در اغلب موارد نقص‌‌ساز نخواهد بود ).

 

سهولت استفاده

هم UE۴ و هم Unity به صورت شگفت آوری با توسعه و گسترش بازی آغاز به فعالیت کردند. بخش اعظمی از کارها به سادگی Drag & Drop ابزارها و شی ءها به یک ” صحنه ” انجام می‌شود. از آنجا می توانید ویژگی‌های اشیاء را ویرایش فرمائید یا متن بیشتر نمایید.

هردو رابط دارای بخش اعظمی از پنجره‌ها و در اختیار گرفتن‌ها می باشند که در در آغاز می توانند ترسناک باشند، اما یادگیری آن ها نسبتا معمولی است. UE۴ یک سیستم نوشتاری بصری به نام نمودارها و Blueprints ارایه میدهد در بک گراند بدون نیاز به کدنویسی سیستم Behavior را فعال سازی کرد.

هنگامی که شما واقعا کد زدن را آغاز کردید، تفاوت‌های اصلی C # در مقابل C + + خواهید روئت کرد. سی شارپ برای تازه کار ها گزینه بهتری است، که ممکن می باشد به Unity کمی برای پیشی دریافت کردن از UE4 کمک کند.

2D – دوبعدی

Unity یک کدام از ویژگی های شاخصش پشتیبانی راحت تر از بازی های دو بعدی بود. تولید یک بازی دوبعدی در Unreal با استفاده از سیستم Paper ۲ بعدی امکان پذیر می باشد، اما در یونیتی سعی ها بهتر و باصرفه تر می‌باشند، به طور معمول یک جریان فعالیت بهتر و یک محصولنهایی صیقل یافته را ارایه می‌دهد.

این حقیقت عادی منجر به پذیرش گسترده Unity 2D میان توسعه دهندگان گوشی شده‌است – اکثر بازی‌هایموبایل اساسا دو بعدی می‌باشند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 228 تاريخ : جمعه 13 تير 1399 ساعت: 20:53

App Builder یک ابزار گسترش آنلاین برای نرم افزار های موبایلی میباشد که به استفاده کننده اذن می‌دهد روند توسعه و گسترش نرم افزار گوشی را به دور بزند و برنامه را در دوران کوتاهی توسعه و گسترش میدهد.این قابل انعطاف‌افزار دارنده تجهیزات مالامال کاربردی برای تولید نرم افزار های موبایلی می باشد.

به گونه ای کلی App builder قابل انعطاف افزاری معدود حجم جهت ایجاد نرم افزار بر روی دسکتاپ و تلفن همراه است. اپلیکیشن App Builder یک فضا گسترش بدون نقص معمولی و بصری برای مایکروسافت ویندوز دارااست که به استفاده کننده اذن می‌دهد با مهارت های اندک برنامه  طراحی اپلیکیشن در مشهد نویسی خویش، برنامه های HTML5، WebApps ، WebExtensions و برنامه های Hybrid برای هر دو دستگاه گوشی و دسکتاپ ساخت نماید.

بخش جذاب عمل با اپلیکیشن نرم افزار ساز App Builder این میباشد که مقطع ایجاد نرم افزار را تا حد متعددی کوتاه مینماید. به نحوی طبیعی مراحل پباده سازی و گسترش نرم افزار تلفن همراه هفته ها ارتفاع می کشد ؛ این پروسه از ایده و طرح نخستین (wireframing) استارت گردیده و دربرگیرنده پباده سازی رابط کاربری (UI)، پباده سازی و آزمایش تجربه کاربری (UX) و آزمایش آخری می‌گردد.

شما نیازی به پی بردن برنامه نویسی jаvascript برای تولید برنامه های کاربردی با اپلیکیشن App Builder ندارید چون اسکریپت های فراهم در اپلیکیشن وجود دارد و شما به آسانی میتوانید در قسمتی از برنامه خویش که می خواهید قرار دهید. App Builder دربرگیرنده 36 تم متفاوت است که شما با اعتنا به ذوق وسلیقه خویش می‌توانید د تولید اپ متبوع خویش از آنان به کارگیری فرمایید. وجود بیشتراز 137 برنامه مهیا و همینطور قابلیت و امکان به کار گیری از افزونه jаvascript App Builder و افزونه Apache Cordova از سایر قابلیت و امکان های اپلیکیشن App Builder می باشد.

یادگرفتن ایجاد نرم افزار

در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم جوانب مثبت و منفی App Builder را گزینه باز‌بینی در اختیار بگذاریم ، تا پایان با ما همدم باشید.

1.استفاده کننده بسیار ریلکس می‌تواند به اپلیکیشن دسترسی و آنرا به طور رایگاه از وب سایت دانلود نماید.

2. هر فردی فارغ از داشتن مهارت و علم جامع در برنامه نویسی نرم افزار های موبایلی می تواند ؛ اپ متبوع خودرا بسازد.

3. از سایر مزایای به کارگیری از App Builder ، مقرون به صرفه و بدون‌پول بودن آن میباشد و در رخ به کارگیری از تجهیزات دیگر برنامه برای توسعه و گسترش طولانی تر نرم افزار می توانید با پرداخت تعدادی دلار تجهیزات آیتم نظرتان را برای خویش فعال نمایید.

4. در دسترس بودن اپلیکیشن برای سیستم ادله ویندوز ورژن دسکتاپ و سیستم برهان رایج تلفن همراه های گوشی مانند آندروید، iOS از خصوصیت های دیگر این برنامه میباشد.

اپلیکیشن نرم افزار ساز

5. شما می توانید با App Builder نرم افزار متبوع خویش را در نوع های گوناگون گوش های یار و همدم آزمایش نمایید ، در واقع یکی‌از تجهیزات ویژه این برنامه این است که به شما اذن می دهد رنگ و گرافیک و رابط کاربری اپ پباده سازی گردیده را در نوع های متعدد تلفن همراه یاروهمدم آزمایش فرمائید.

6. با استعمال از App Builder فقط میتوان نرم افزار های معمولی را پباده سازی کرد ، در شرایطی‌که قصد ایجاد و پباده سازی نرم افزار با تجهیزات ویژه و کیفیت کاری بالا دارید ، به عنوان مثال در کنار دکان اینترنتی خویش می‌خواهید نرم افزار فروشگاهی هم داشته باشید؛ در این صورت App Builder مطلوب فعالیت شما وجود ندارد.

7. خصوصیت های تازه و ابتکاری را نمیتوان با این اپلیکیشن در تولید نرم افزار پیاده سازی کرد ؛ چون یکسری اسکریپ های معلوم و محدودی برای توسعه و گسترش نرم افزار در‌این برنامه درنظرگرفته شده میباشد که تنها با به عبارتی ها میتوان عمل کرد.

8. از معایب دیگر فعالیت با App Builder این است که ممکن میباشد اپ تشکیل‌شده شما ، مشابه نرم افزار های درست شده بقیه افراد باشد ، چون پباده سازی مخصوص به شخصی را نمیتوان داشت و فقط از یکسری قالب مشترک برای برنامه ها استعمال می‌گردد و این قضیه بر روی احساس و تجربه استفاده کننده اثر خیر ندارد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 311 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 0:31

 نرم افزار ها درنیای امروز کاربردهای فراوان و اکثری دارا‌هستند. به گونه ای که او‌لین چیزی که پس از خریداری گوشی یا این که تبلت و یا این که هر وسیله ی دیگری به چشم میخورد نرم افزار های نصب گردیده بر روی آن دستگاه می‌باشند. می اقتدار خاطرنشان کرد تکنولوژی تاحدی پیشرفت نموده است برای اکثری شغل های معمولی هم اشخاص عشق و علاقه مندند تا از نرم افزار های جالب چهت نیل به هدف ها خویش استعمال نمایند.

شایسته ترین نرم افزار های اندروید چه خصوصیت دارا هستند؟

می اقتدار خاطرنشان کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار هایی می باشند که میلیون ها توشه دانلود گردیده اند و اکثرا مجانی میباشند البته معمولا شایسته ترین اپلکیشن ها آن هایی می باشند که مبلغی خریداری میگردند. درواقع معاش ها به طوری شده‌است که دیگر نمی اقتدار سوای این برنامه ها معاش روزمره را طی کرد و بدلیل ارتباطات بسیار کلیه اشخاص نا خودآگاه ناچار به به کار گیری از این برنامه های کاربردی خواهند شد.

نرم افزار پیام رسان تلگرام(Telegram)
نرم افزار تلگرام یکی دوست داستنی ترین و پرکاربردترین نرم افزار ها به خصوص در استعمال اهل ایران ها میباشد. خبر ها حاکی ازآن میباشد که حتی بیش تر از ۴۰میلیون نصب نیز در کشور‌ایران داشته میباشد اگرچه واتساپ در یوزرها بیشتری نسبت به تلگرام داراست اما بدلیل قابلیت و امکان هایی نظیر تولید ربات، ساخت شبکه تلگرامی و مجموعه هایی با تعداد اعضای بالا آن را به دوستداشتنی ترین برنامه کاربردی بین یوزرها اهل ایران نموده است. شایسته ترین نرم افزار های اندروید چه خصوصیت دارا هستند؟

نرم افزار بهبود دهنده‌ی فضای یاد Clean Master- Space Cleaner
یک کدام از شایسته ترین برنامه های کاربردی که می‌تواند به دستگاه گوشی شما نماید تا از شر فضاهای اپرشده و مازاد خلاص گردید همین نرم افزار Clean Master- Space Cleaner میباشد. این برنامه کاربردی می‌تواند تا با تزکیه فابل های مرده وفایل هایی که کش گردیده اند و پوشه ها و برنامه های که موقتا اند و به کار گیری ای ندارند سرعت لود برنامه های دیگر دستگاه شما‌را بالاببرند. همینطور اقتدار ارزیابی برنامه ها وکارکرد باتری را بهتر مینماید. این نرم افزار برای سازش با دستگاه های دیگر در ورزن های متعدد ارائه داده گردیده و حدود 500 میلیون توشه دانلود شده‌است.

بخوانید! در رابطه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه چه می‌دانید؟
شایسته ترین نرم افزار های اندروید چه خصوصیت دارا‌هستند؟

نرم افزار گوگل مپ(Google Map) و ویز(Waze)
از حیث اینجانب این نرم افزار یکی مهم‌ترین و پرکاربردترین برنامه های کاربردی که در تلفن همراه هر شخصی لازم و ضروری میباشد. بااستفاده از این برنامه شما میتوانید تنهایی به هرجایی سفرکنید سوای آنکه مکان جغزافیایی خویش را گم کرده باشید. این برنامه میتواند تمام مسیر هارا هم به طور آنلاین و هم به طور آفلاین برای شما به اکران بگذارد. هردو برنامه بسیار گرافیک خیر و خوبی دارا هستند و نسبتاً شیوه کارکردن با آن‌ها یکسان می اشد. در نسخه های تازه شما می‌توانید تمام اماکن مذهبی، فروشکاه ها و مکان های سرویس ها دهی را در حوالی محل خویش بیابید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 18:40

اکثری از CRM ها اکنون قالبلیت تعامل با برنامه ها و سیستم های بیرون از تیم را دارا‌هستند. این به یوزرها اذن می‌دهد تا عمل های بیشتری را در به عبارتی سیستم انجام دهند. زمانی که یک کسب و عمل از CRM یک پارچه به کارگیری مینماید میتوانند نسبتاً تمامی عملیات های متبوع را در یک سیستم بی نقص نمایند.

این موجب صرفه جویی در طول بارگذاری یوزرها می‌شود چون آن‌ها بدون چاره نیستند به صورت مداوم میان برنامه ها را برای انجام کار های متعدد سوییچ نمایند. 


فردی سازی مهم خیس طراحی اپلیکیشن در مشهد و سهل وآسان خیس انجام خواهد شد.

با تمام اطلاعاتی که در حال حاضر می‌توانید راجع به هر مورد از مشتریان فردی ذخیره نمایید، فردی سازی راحت خیس می‌گردد، مخصوصا فردی سازی در بازاریابی. شما میتوانید انتظار داشته باشید که خصوصیت های نو به اپلیکیشن های CRM بیش تر شوند که فردی سازی را معمولی خیس می‌نماید. این یک جنبه دوری ناپذیر از آینده CRM میباشد.
این خبر نیکی میباشد چون مصرف کنندگان به صورت فزاینده ای انتظار یک تجربه مشتری فردی را دارا هستند. خط مش استراتژی یکسان برای تمام مشتریان نادر رنگ خواهد شد و فردی سازی جای آن را می‌گیرد.

هوش تصنعی و یادگیری ماشین تحت عنوان بخش طلاق ناپذیر در اپلیکیشن های CRM بروز نخواهد کرد.
هوش تصنعی (AI) و یادگیری ماشین ((ML موضوعات داغ امروزه میباشند. آری، اینجانب میدانم که بخش اعظمی پیش گویی مینمایند که ارائه دهندگان CRM با گاز آنها‌را در چاره های خویش قرار میدهند. با این حالا، اینجانب قصد دارم در اینجا مخالف باشم.
AI و ML هنوز شیوه متعددی برای پیشرفت دارا هستند و نمیتوانند به‌این زودی با همت های CRM رقابت نمایند. این فناوری در غایت به نقطه ای خواهد رسید که انتظارات را برآورده می‌نماید، ولی پیش گویی نمی‌شود که به زودی رخداد بیفتد.


CRM اجتماعی همچنان پرورش خواهد کرد
CRM اجتماعی به کار مدیر رابطه با مشتری از روش شبکه های رسانه های اجتماعی اشاره دارااست. به کار گیری از رسانه های اجتماعی هر روز ارتقا مییابد. این دستور همچنان ادامه خواهد یافت.
اکثری از چاره های CRM اکنون قابلیت و امکان های CRM اجتماعی را در خویش داراست. آنان به شما یاری میکنند تا شبکه های اجتماعی را برای اشاره به اسم تجاری بررسی فرمائید تا بتوانید با گاز جواب دهید و مشتریان بالقوه را سرگرم فرمائید. شما میتوانید خصوصیت های اجتماعی CRM را برای طرح ریزی پست ها، مدیر شکایات مشتری در وبسایت های رسانه های اجتماعی، سرگرم کردن مشتریان بالقوه و موردها دیگر استعمال نمایید.

بعلاوه، برخی از اپلیکیشن های CRM ها قابلیت و امکان ایجاد سرنخ را نیزدارند. CRM اجتماعی در اکنون ارتقاء میباشد و شما میتوانید در اپلیکیشن های CRM آینده ها این انتظار را داشته باشید که خصوصیت های بیشتری را به وجود آورند و آن را در تولید ها خویش تسهیل نمایند.


فیض

چنانچه تنها بخواهیم به یک درس از این نوشته‌ی علمی اشاره کنیم، آینده اپلیکیشن CRM در نزدیکی مشتری و نیازهای آن خواهد بود. ارائه دهندگان اپلیکیشن CRM خصوصیت های جدیدی را معرفی مینمایند که به یوزرها آخری اذن میدهد تا اپلیکیشن CRM را برای بهبود تجربه مشتری ارتقاء دهند.
با کاهش رقابت و کاهش بها ها، ضروری میباشد که موسسه ها بتوانند از راه‌حل CRM خویش برای مراقبت مشتریان، رضایت و دارای تعهد سازی آنان استعمال نمایند. ارائه دهندگان اپلیکیشن CRM این را شعور می‌نمایند و اینک برنامه هایی برای تولید سیستم های خویش برای تسهیل تجربه بهتر مشتری ارائه می‌دهند.
آیا شما پیش گویی از آینده CRM و تکامل آن دارید؟ با ما در بخش نظرها پایین تماس حاصل نمایید!

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 2:08

فراگیری برنامه نویسی ios: پباده سازی بازی مشابه بازی انگری برد (قسمت سوم) در دو قسمت قبل فراگیری ساخت بازی فلاپی برد، روند مختلف ساخت بازی را توضیح دادیم در قسمت اول نحوه ساخت گوشه و کنار فیزیکی، پرنده را آموختیم و در قسمت دوم طرز جنبش دادن به پرنده و کدهای مربوط به جنبش پرنده با زدن ضربه را نوشتیم در‌این قسمت که قسمت سوم و پایان این گروه میباشد موانعی را در بازی ساخت میکنیم . 

آخرین عنصری که درطراحي اپليكيشن در مشهد  بازی قرار میگیرد لوله هست که بصورت موانعی در صحنه بازی قرار دارند به طوری که پرنده نباید با آن ها عکس العمل نماید و در چهره برخورد پرنده بازی ریستارت میشود . برای انجام اینکار دو تصویر گرافیکی pipe1 .png و pipe2 .png را به پروژه بیش تر میکنیم . از بینش گرافیکی، لوله ها در فضای بازی عناصری خاص میباشند چراکه اجزایی مثل زمین، آسمان و طیوران در بازی اثبات و بدون تغییر تحول هستند اما لوله ها متغیر می باشند، بنابراین با تعریف دو عنصر گرافیکی pipe1 و pipe2 یک لوله از بالا صفحه اکران را توسعه و گسترش میدهد و لوله دیگر از تحت برگه اکران . 

لوله ها با دو متد با نام SKSprintNode S تعریف‌و‌تمجید شده اند و این دو متد را در متد خالی SKNode (بعنوان والد) قرار می‌دهیم . 

 

 

 

 

گزینش مسافت فی مابین لوله ها قادر است دلخواه باشد که ما در اینجا این فاصله را 100 گزینش کردیم @implementation MyScene 

 

static NSInteger const kVerticalPipeGap = 100; 

 

-(id)initWithSize:(CGSize)size { لوله ها در خارج از صفحه نمایش قرار می‌گیرند . 

یک جفت از لوله ها در قسمت بیرونی سمت راست ورقه نمایش قرار می‌گیرند .امر zPosition به گونه ای برای لوله ها انتخاب شده میباشد که مدام در پشت زمین بازی قرار گیرند . 

// Create pipes 

 

SKTexture* _pipeTexture1 = [SKTexture textureWithImageNamed:@\"Pipe1\"]; _pipeTexture1 .filteringMode = SKTextureFilteringNearest; SKTexture* _pipeTexture2 = [SKTexture textureWithImageNamed:@\"Pipe2\"]; _pipeTexture2 .filteringMode = SKTextureFilteringNearest; 

 

SKNode* pipePair = [SKNode node]; pipePair .position = CGPointMake( self .frame .size .width + _pipeTexture1 .size .width * 2, 0 ); pipePair .zPosition = -10; 

 

CGFloat y = arc4random() % (NSInteger)( self .frame .size .height / 3 ); 

 

SKSpriteNode* pipe1 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture1]; [pipe1 setScale:2]; pipe1 .position = CGPointMake( 0, y ); pipe1 .physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:pipe1 .size]; 

pipe1 .physicsBody .dynamic = NO; [pipePair addChild:pipe1]; 

 

SKSpriteNode* pipe2 = [SKSpriteNode spriteNodeWithTexture:_pipeTexture2]; [pipe2 setScale:2]; pipe2 .position 

 

[self addChild:pipePair]; 

 

پرنده با عکس العمل با لوله ها، با جنبش برگه اکران از صفحه خارج میگردد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 157 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 2:34

I) دسترسی گوگل به منابع وبسایت را محدود نکنید

برای باز بینی طرز اکران و ساختار کلی ورقه ربات های گوگل بایستی به تمامی فولدر های جانور در ورقه مشتمل بر CSS و JS دسترسی داشته باشند. محدود کردن هرکدام از این پوشه ها برای ربات گوگل موجب می‌شود نمای حقیقی و واقعی برگه از لحاظ گوگل مخفی گردیده و ریسپانسیو بودن آن را تشخیص ندهد. برای داده ها بیش تر نوشته ی علمی شناخت با Blocked Resources را در وبسیما مطالعه فرمائید.

II) از پاپ آپ استعمال نکنیدگوگل ارتباط خیر و خوبی طراحی اپلیکیشن در مشهد  با پاپ آپ ندارد. چون با ورود استفاده کننده به ورقه یک تصویر یا این که جعبه وسیع در مقابل وی قرار می گیرد و بازدارنده دسترسی بی واسطه به محتوای ورقه می‌گردد. به کار گیری از پاپ آپ به ویژه در ورژن گوشی یک نکته منفی برای seo شما به حساب میآید.

III) محتوای اصلی را در تلفن همراه نهفته نکنید

بخش اعظمی از طراحان بخش هایی از ورقه را در ورژن تلفن همراه و سایزهای کوچکتر مخفی می‌کنند با این فعالیت عملا این محتوا از دسترس استفاده کننده و ربات گوگل بیرون گردیده و تاثیر آن بر انتخاب محتوا و قیمت برگه از دست میرود. سفارش می شود تا حدامکان همگی قسمت های محتوایی کاغذ در ورژن تلفن همراه نیز قابل دسترسی باشند.

2- seo سرعت تارنما در گوشی
یکی‌از دیگر از ابزارهای کاربردی گوگل با اسم Page Speed Insights به بازنگری سرعت صفحه ها در گوشی و دسکتاپ می‌پردازد. فعلا سیستم بررسی و امتیازدهی این ابزار در دسکتاپ و تلفن همراه مختلف بوده و ممکن میباشد برای یک ورقه از وب سایت دوتا مختلف به شما اکران دهد.

باز بینی سرعت تارنما در گوشی و تاثیر آن بر بهینه سازی
درین ابزار اعتنا ویژه ای به دوره اکران اولی نمای تارنما به استفاده کننده شده‌است. به‌این مضمون‌ که گوگل سفارش می‌کند شما در آغاز آنچه در نگاه اولیه موردنیاز میباشد را به استفاده کننده اکران داده و آن‌گاه سایر بخشها را بارگذاری نمائید.

برای اینکار استعمال از تکنیک های seo مانند Eliminate render-blocking JavaScript and CSS، فشرده سازی تصاویر، کاهش عصر جواب گویی سرور، کاهش تعداد درخواست های ارسالی به سرور و مواقعی از این دست تاثیر متعددی بر سرعت شما در گوشی خواهد داشت.

تکنیک های سئو صفحه های برای گوشی و دسکتاپ مستلزم یک مبحث تخصصی و بی نقص در این مورد میباشد که در سوله یادگرفتن seo تکنیکال در آکادمی وبسیما فراگیری داده می گردد.

3- بهبود دسترسی استفاده کننده به محتوا
طرز اکران محتوا در تلفن همراه و دسکتاپ می بایست متعدد بوده و متناسب با فضای مو جود در برگه چینش و بعدها هر قسمت تغییر تحول نماید.

شما می توانید با تغییر و تحول بعد ها تصاویر و سایز فونت ها خوانایی آن را برای یوزرها بهبود دهید. حتی ممکن میباشد طبق گزارش ابزار گوگل وبسایت شما به طور کامل Mobile Friendly باشد اما استفاده کننده قابلیت و امکان مطالعه متن و دسترسی به قسمت های متعدد را نداشته باشد.

یکی از دیگر از اشتباهات رایج استعمال از تصاویر پهناور در آستانه برگه میباشد که در ورژن تلفن همراه عملا کاربری وبسایت را کاهش می دهد و استفاده کننده را ناچار می‌نماید که برای اکران محتوا اسکرول نماید.

گوگل سفارش می‌نماید که استفاده کننده در نگاه اولیه به زمینه اصلی برگه و تیتر آن دسترسی داشته باشد.

به کار گیری از تکنیک خلأ در طراحی وب
تکنیک خلأ در طراحی وب سایت - وبسیما

یکی راه‌حل های جلب اعتنا یوزرها، استعمال از تکنیک خلأ در طراحی وب و حریم المان های مهم برگه میباشد که می‌تواند در تجربه کاربری تاثیرگذار باشد.
در پباده سازی ورژن گوشی اهمیت ویژه ای داراست چون موجب می‌شود یوزرها به صدق رابطه قسمت های گوناگون کاغذ را شعور کرده و برای مطالعه هر قسمت مشکلی نداشته باشند.

4- استعمال از AMP
AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages بوده و در معنای عجله دهی به صفحه های گوشی میباشد. این تکنیک اخیرا به وسیله گوگل معرفی گردیده و با‌گاز در هم اکنون همگی گیر شدن میباشد.

درین طریق هر کاغذ از تارنما شما یک ورژن AMP در آدرسی دیگر خواهد داشت که با استعمال از تگ canonical به برگه مامان دارای ربط شده‌است. AMP عملا کارایی می‌کند تا محتوای ورقه را براساس استانداردهای گوشی که بوسیله گوگل تمجید گردیده اند اکران دهد.

داده ها ورژن AMP به وسیله گوگل ایندکس گردیده و در ورقه نتیجه ها گوگل مستقیما برای استفاده کننده نشان داده می شود.

به کار گیری از AMP در seo گوشی
صفحاتی که از تکینک AMP به کارگیری کرده اند اقبال بیشتری برای کسب منزلت در حاصل گوگل خواهند داشت و اما به جهت اکران آیکون AMP در کنار آن ها قابلیت و امکان جلب اعتنا استفاده کننده و ارتقا CTR را به شما می‌دهند.

برای شناخت طولانی تر با AMP و روش اکران آن در گوگل توصیه می‌کنیم نوشته ی علمی AMP چه چیزی است را مطالعه فرمائید.

5- سئو اکران در حاصل کاوش در تلفن همراه
به صورت معمول هنگام کاوش در تلفن همراه گوگل برای تیتر هر برگه 69 کاراکتر را اکران می‌دهد اما این تعداد در تلفن همراه حتی به 78 نیز می رسد. به عبارت دیگر اکران تیتر صفحه ها در گوشی فضای بیشتری داشته و به شما اذن می‌دهد انگیزه گذاری بهتری برای ارتقاء نرخ CTR خویش داشته باشید.

همینطور اخیرا در تلفن همراه آیکون و یک تصویر شاخص از تارنما به استفاده کننده نشان داده می شود. برخورداری از این دو خصوصیت به شما قابلیت می‌دهد بخت کلیک خویش را بالا برده و در دراز بازه زمانی منزلت خویش را در حاصل بهبود دهید.

اکران نتیجه ها کاوش در گوشی
علاوه بر مورد ها بالا استعمال تکنیک های آرم گذاری استاندارد یعنی Schema موجب میگردد داده ها تکمیلی مانند امتیاز دهی ستاره ای، AMP، اسلایدر تصاویر و … در حاصل جستجوی وبسایت شما نمایان شود. هرکدام از این مناطق می‌توانند تاثیر بسیار متعددی بر ارتقاء بازدیدکننده و بهبود مرتبه شما داشته باشند.

صحبت نهایی
اعتنا به seo گوشی و صرف عصر و هزینه برای آن در قبل ای خیر چندان به دور نوعی وسواس محسوب می شد اما امروز به یکی‌از مهم ترین وظایف شما هنگام سئو تارنما تبدیل شده‌است.

در شرایطی که تاکنون توجهی به ورژن تلفن همراه تارنما خویش نداشته اید بهتر میباشد خیلی سریع برای seo آن مبادرت کرده و خویش را برای آینده ای نزدیک که در آن 80 درصد جستجوها از روش تلفن همراه انجام می گردد مهیا فرمائید.

در صورتیکه تجربه ای در به کار گیری از هر مورد از تکنیک های معرفی گردیده در‌این نوشته‌علمی و تاثیر آن بر seo وب سایت خویش داشته اید در بخش نظرها همین برگه با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 23:53

طراحی اپلیکیشن در مشهد بعدازظهر امروز را میتوان عصر ایده های جدید نامید چرا‌که اشخاص در زمینه ی های متفاوت شغلی به دنبال ایده های نو می باشند.طراحان نرم افزار در حوزه ی فعالیت خویش بیش از سایر مسئله ها درپی حل مساله از طریق های گوناگون و ایده های تازه هستند.استعمال از ابزار ها و متد های روز جهان در ساخت خلاقیت در نرم افزار نقش ویژه ای دارا‌هستند ، ولی همگی چیز به آشنایی صحیح شما از مخاطب بستگی دارد.روانشناسی پباده سازی نرم افزار امداد می نماید تا شما نسبت به سلایق مخاطب انگیزه خویش تدبیر پیدا نمایید و پباده سازی و ایده خویش را بر مبنای همین آگاهی مبنا گذاری فرمائید. درین نوشته‌علمی به نقش روانشناسی در پباده سازی نرم افزار خواهیم پرداخت.

نقش روانشناسی در پباده سازی نرم افزار
روانشناسی در پباده سازی نرم افزار را میتوان نوعی جامعه شناسی رفتاری تلقی کرد.برای پباده سازی نرم افزار بایستی مخاطب انگیزه خویش را بر مبنای سن ، شغل و دیگر فاکتور ها جور بندی نمائید و نرم افزار خویش را سازه بر سلایق مخاطب خویش پباده سازی نمایید. خواسته از روانشناسی در پباده سازی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی میباشد که استفاده کننده را تشویق به به کار گیری از برنامه می کند و در غایت منجر رضایت آن‌ها می‌شود.رضایت استفاده کننده به معنای موفقیت نرم افزار میباشد و این دستور به عبارتی چیزی میباشد که همگی مدیران در‌پی آن میباشند.

اصول روانشناسی در پباده سازی نرم افزار
دانش روانشناسی به سازه به نیاز جامعه مانند دیگر علم ها به صورت گسترده در اینک آپدیت رسانی هست.با پژوهش ها انجام شده بر مغز ، خلق و احساسات درونی اشخاص به هنگام استفاده از انواع نرم افزار و یا این که تارنما ها دانشمندان به اصولی دست پیدا کرده اند که لازم میباشد هر پباده سازی گذشته از مقدمه کار ، نسبت به آن ها مطلع باشد.

سهولت در فرایند فعالیت با نرم افزار
رسالت نرم افزار آسوده کردن کارها سخت میباشد؛ پس یوزرها نباید در اپلیکیشنی که برای سهولت در پروسه کاری به وجود آمده میباشد ، مشغول پر کردن فرم و خواندن متن‌های طولانی شوند. آنها از نرم افزار موبایل برای وارفته‌خیس و سریع‌خیس کردن سرویس ها خویش به کار گیری می‌کنند، خیر اینکه وقت خویش را مانند وب سایت‌ها برای مالامال کردن داده ها و معطل ماندن جواب از سمت سرور نمایند. همینطور پیام و پیمایش خیلی معمولی کنید تا آن‌ها ناچار نباشند که برای کلیک بر روی دکمه‌ای یا این که فهم نوشته‌ی‌علمی شما، فکر نمایند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 18:46

طراحی اپلیکیشن در مشهد بر خلاف بسیاری از گونه های شبکه‌های‌اجتماعی، یکی از قابلیت هایی لینکدین این می باشد که بازدید کنندگان پروفایلتان را در قسمت نوتیفکیشن ها به شما معرفی می شوند. یعنی در شرایطی که شخصی وارد صفحه ی شما در لینکدین شود؛ شما از بازدید و همچنین عصر آن آگاه خواهید شد. اکنون برای پرهیز از این واقعه هنگامی شما وارد پروفایل دیگران می‌شوید؛ کافی است از باطن تنظیمات این قابلیت را غیر فعال کنید.

برای این فعالیت کافیست به قسمت Settings & Privacy بروید.

یادگرفتن قدم به قدم لینکدین


آن گاه از تَب بالا قسمت Privacy را انتخاب نمایید.

چگونگی کار با لینکدین


در این تب به قسمت How others see your LinkedIn activity رجوع‌نمایید و بر روی گزینه ی Profile Viewing Option کلیک کنید. در‌این قسمت خواهید دید که سه گزینه برای شما قابل انتخاب میباشند. برای اینکه به صورت تماماً ناشناس وارد پروفایل سایرافراد شوید باید آیتم ی سوم یعنی Anonymous LinkedIn Member را انتخاب فرمائید. البته باید اعتنا داشته باشید که در چهره گزینش این گزینه، از آن پس شما نیز قوی نخواهید بود کاربرانی که از پروفایل شما دیدن می‌کنند را شناسایی کنید.

چگونگی کار با اشکال شبکه‌های‌مردمی


تبدیل لینکدین به پوشه رزومه
یک امکان جالب که در لینکدین وجود دارد این می باشد که میتوانید پروفایل لینکدین خود را به یک رزومه با فرمت PDF تبدیل فرمایید. این فعالیت برای فرستادن رزومه به شرکت ها دربین المللی بسیار اثرگذار است. برای این کار باید وارد پروفایلتان شوید و بر روی آیتم ی More کلیک کنید. در این قسمت می‌بینید که یک مورد به نام Save To PDF موجود است. حالا تنها کافی می باشد بر روی آن کلیک نمایید تا فولدر پی دی اف به صورت خود کار دانلود شود.

آموزش بدون نقص لینکدین


در مجموع می توان خاطرنشان کرد که لینکدین یک کدام از بهترین راه و روش های ارتباطی برای معرفی کسب و فعالیت شما است. اگرکه بتوانید نسخه ی پولی آن را نیز بخرید؛ می‌توانید اکثری از قابلیت و امکان هایی که در نسخه ی رایگان این شبکه ی اجتماعی وجود ندارند را در چنگ بگیرید. پس در حالتی‌که هنوز در لینکدین مقدمه به عمل نکردید همین شرایط کنونی ابتدا فرمایید.

مزایای لینکدین
تولید اعتبار شغلی برای شما
قابلیت و امکان پیدا کردن شغل مورد نظرتان در‌این شبکه ی اجتماعی
فیلتر نبودن آن
معایب لینکدین
دارای پیچیده ترین تنظیمات دربین اشکال شبکه‌های‌مردمی
داشتن نسخه ی پولی


۲-توییتر


فراگیری کار با توییتر


درست در ژوئیه ی سال ۲۰۰۶ بود که توییتر توسط جک دُرسی تاسیس شد. البته پروژه ی توییتر پیش تر در همان سال کلید خورده بود. این شبکه ی اجتماعی با هدف ارتباط اضافه در بین افراد و گروهی جدیدی از افراد دیگر در سراسر فهمیده، ساخت شد. در حال حاضر این وبسایت فی مابین ۱۰ سایت پر بیننده ی دانا قرار دارد و سرمایه گذاری عظیمی بر روی آن صورت گرفته است. مبتنی بر منابع غیررسمی سه شرکت یونیون اسکوئر ونچرز، اسپارک کپیتال و اینسایت ونچر پارتنرز مبلغی بالغ بر ۵۷ میلیون دلار بر روی تارنما توییتر سرمایه گذاری کردند.

سرور های این وب سایت در حال حاضر در سانفرانسیسکو، مقر این شرکت و در نیویورک قرار دارا‌هستند. همین مورد یکی از دلایلی بود که از سال ۸۸ به آن‌گاه این شبکه ی اجتماعی در کشور ایران فیلتر شد.

توییت و ری توییت چه می‌باشد؟
توییت به عنوان همان پست در توییتر محسوب می‌شود یعنی وقتی شما میخواهید مطلبی را با سایرافراد به اشتراک بگذارید باید آن را توییت کنید.

ری توییت نیز همان اشتراک گذاری مطالب است. فرض نمایید شما از توییتی خوشتان آمده و قصد دارید آن را به اشتراک بگذارید در توییتر می بایست آن را اصطلاحاً ری توییت نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 309 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 15:15


شما براي معرفي پايين طراحي اپليكيش در مشهد  برنامه ها به برنامه اصلي يا اين كه مي بايست از آيتم هاي خويش اندرويد به كار گيري نماييد يا اين كه بصورت دستي در فایل setting.gradle آنها را به گريدل اصلي معرفي فرمائيد كه ولی معرفي بصورت دستي به هيچ تیتر پیشنهاد نمي‌شود و شايسته ترين رويه به کارگیری از آيتم Import module به كار گيري فرماييد و يا اين كه از آیتم New module براي توليد يك پايين برنامه براي خويش به كار گيري نماييد.
طراحي اپليكيش در مشهد

با تعيين اين موردها تسك معرفي زيربرنامه شما به گريدل انجام مي شود و در فایل setting.gradle شغل هاي لازم را انجام مي دهد.
پس همانطور كه اشاره شد گريدل پروژه Project gradle پيكربندي كلي گريدلي كه شما در برنامه استفاده مي‌كنيد را انجام مي‌دهد و گريدل برنامه app gradle پيكربندي كلاس ها و دانلود كتابخانه ها و پيش نياز ها را به عهده دارااست.
نكته اي در اينجا قابل ذكر مي باشد اين مي‌باشد كه R كه شما در معرفي ايتم ها به كلاس ها از آن استفاده مي كنيد متعلق به گريدل ميباشد و اين گريدل مي باشد كه ان را ميسازد و به شما اجازه مي دهد از آن به كارگيري نمائيد پس در برخي مواقع كه برنامه شما R را نميشناسد در واقع ايراد از گريدل و عدم شبیه سازي آن در برنامه مي‌باشد.در واقع شما حتي در حالتي‌كه اين فایل را از برنامه تميز نمائيد آن مجدد بر پايه ي نام بسته شما يا اين كه package name ساخته مي‌گردد.پس وظيفه توليد آن با گريدل می‌باشد ولی در صورتي‌كه شما نام بسته را اشتباها تغيير تحول داده باشيد ديگر مشکل به گريدل نیست زيرا تنها تسك خويش را مبنی بر داده اشتباه شما انجام داده می‌باشد.
فایل هاي جانور در گريدل:
اين فایل ها در پروژه اي بي آلايش به تعداد 6 عدد خواهند بود كه در ادامه مذكور و توضيح مختصري داده خواهد شد
1.Build.gradle=>Project
Build.gradle=>Appgradle-wrapper.propertiesgradle.propertiessettings.gradlelocal.propertiesproguard-rules.pro 1) Build.gradle=>Project// Top-level build file where you can add configuration options common to all sub-projects/modules.
توضيح بالا در اولیهِ پوشه مورد نظر درج شده مي باشد و بدين نكته اشاره داراست كه‌اين فایل يك پيكربندي سطح بالا میباشد كه براي تمامي ذیل برنامه ها اعمال خواهد شد و مبنا و پايه برنامه می‌باشد.
در‌اين پوشه تعدادي تابع پركاربرد قابل مشاهده ميباشند. براي نمونهً تابع Dependencies كتابخانه ها و نياز هاي پروژه را تعريف و تمجيد مي نمايد. همينطور تابع Repositories گزینش مي نمايد كه براي خریداری کردن اين نياز ها و كتابخانه ها، گريدل‌ مي بايست به چه مخازني برگشت نمايد. هركدام از اين توابع يك Closure (كپسول هاي غير متعلق) را به عنوان پارامتر مي‌پذيرند. درون اين كپسول ها،‌ ما ميتوانيم ورودی مايحتاج را به پروژه معرفي كنيم.در تصوير پايين نمونه اي از اين فولدر قرار داده شده است.

در تصوير بالا نصيب buildscript يك تسك میباشد كه دربرگیرنده دو تابع مي‌باشد كه در بالا معرفي شد.
2) Build.gradle=>Appدر‌اين فایل پيكربندي گريدل در مقياس كوچكتر به گشوده نگري نسخ مي پردازد كه قابل ذكر ميباشد كه‌اين فایل بطور کامل زيرمجموعه پوشه Build.gradle(Project) مي باشد و از Repositories آن به كار گيري مي نمايد.
بطور مثال در عكس ذيل كتابخانه ها در‌اين پوشه تعريف و تمجيد مي‌گردد و اينكه از چه محلي دریافت شود در فولدر قبلی و در Repositories معين مي گردد و به‌اين رخ تسك ها بطور زنجيره اي اجرا مي گردد.

به عكس بالا دقت نماييد.
نخست درين فایل در خط اوليه به گريدل پلاگین اندرويد طولاني خیس ميگردد تا پيرو اين پوشه از اين پلاگین مصرف شود
همانطور كه مي بينيد در‌اين فولدر پيكربندي اندرويد به گريدل داده مي‌شود تا بتواند مبتني بر اين پيكربندي تسك هاي خويش را اجرا نمايد
و در پايان در خط 19 در متد Dependencies مستعمل كه با متد فایل قبل متعدد مي باشد زیرا در‌اين پوشه شما از پلاگین خويش اندرود به كارگيري نموده ايد
در‌اين متد مي‌باشد كه شما كتابخانه هاي خويش را معرفي مي كنيد تا به برنامه طولاني خیس شود
دقت فرماييد كه در‌صورتي‌كه شما پايين برنامه هاي ديگري در برنامه داشته باشيد هریک براي خويش يك نمونه از اين فایل دارند و كتابخانه هاي خويش را اينجا دریافت مي‌نمايند
3) gradle-wrapper.properties.شما در‌اين فایل مي توانيد ورژن گريدل خويش را معين نماييد و در واقع پيكربندي اصلي گريدل در‌اين فایل انجام مي گردد
4) gradle.propertiesاين بخش پيكربندي و اتصال في مابين گريدل و جاوا را بر عهده دارد و معمولا تغيير تحول متعددي در برنامه نويسي اندرود در آن اعمال نمي شود
مشاجره در رابطه اين فایل بسيار سنگين و پرمحتوا مي باشد و نيازي به پي بردن آنان در سطح اندرويد نیست(حتي كمتر از مباحث ديگر كه گفته شد)
پس دوستاني كه تمایل دارا هستند مي توانند از خويش منشا گريدل مطالعه بفرمايند:
https://docs.gradle.org/current/userguide/build_environment.html#sec:configuring_jvm_memory
5) settings.gradleصرفا فعاليتي كه‌اين فایل از گريدل در اندرويد براي ما انجام مي‌دهد برقراري ارتباط و معرفي زیر برنامه ها به گريدل مي‌باشد تا تسك ها براي آن‌ها معرفي شود و همان گونه كه گفته شد بهتر ميباشد كه تغيير و تحول دستي درين پوشه انجام نشود
6) local.properties## This file must *NOT* be checked into Version Control Systems,# as it contains information specific to your local configuration.## Location of the SDK. This is only used by Gradle.# For customization when using a Version Control System, please read the# header note.
متن بالا در نخستینِ فایل به ما توضيح مي دهد كه‌اين پوشه بسته به هر سيستم متفاوت مي‌باشد و در ورژن کنترل ها(مانند git ) نبايد ارسال شود
اما در ورژن هاي شرايط فعلي اندرويد استاديو خويش آن اين فایل را بسته به سيستم و با باخبر كردن شما تغيير تحول مي‌دهد تا مشكلي در فعاليت نباشد
به طور كلي اين فایل وظيفه نشاني دهي SDK و NDK دستكاه شما‌را به گريدل بر عهده دارد

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيش در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 0:43

طراحی اپلیکیشن در مشهد در بخش اعظمی موارد گفته می‌شود که برنامه‌های تازه خوب نیستند و یوزرها از آنان استقبال نمی کنند . برخی وقت‌ها شما اپلیکیشن جدیدی را نصب می‌کنید و میبینید که ظاهر و قابلیت و امکان‌های تازه آن تجربه‌ی بهتری را در اختیارتان می گذارد . به‌طور نمونه گوگل با عرضه‌ی برنامه‌ی Inbox کاربران Outlook را جذب خودش کرد . سرویس تازه گوگل قابلیت‌هایی مدرنی را پیش روی یوزرها قرار می بخشید و آنها می‌توانستند رئیس بهتری روی آدرس اینترنتی‌های خودشان داشته باشند .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

ولی بخش اعظمی از کاربرانی که سپس از تجربه‌ی Inbox به Outlook بازگشتند متوجه تفاوت این دو نرم‌افزار شدند . خدمت Outlook ظاهر عادی‌ای داشت و در بخش اعظمی مواقع یک ظاهر آشنا و معمولی هم قادر است یوزرها را جذب خودش کند .

پس برای اینکه بتوانید یک برنامه‌ی خوب را پیدا فرمایید، بایستی با نرم‌افزارهای متفاوت کار کنید . هرمورد آنان که حس بهتری را به شما منتقل کردند، شایسته ترین برنامه‌ای خواهد بود که می توانید از آن به کار گیری نمایید . 
به 
اشتراک بگذارید اپلیکیشن 
خوب چه است؟ 17 
آبان 1394 ادمین احتمالا 
یکی‌از کلیدی ترین سوالاتی که تولیدکنندگان و کاربران اپلیکیشن با آن سرگرم هستند این باشد که: 
نرم افزار 
خوب چه است ؟ و یک اپلیکیشن خوب باید دارای چه خصوصیت هایی باشد؟ در 
رابطه با این سوال بایستی مواردی را با یکدیگر نظارت کنیم: 
1- 
اپلیکیشن برای برطرف کردن چه موضوعی تشکیل‌شده می باشد؟ 
می بایست در لحاظ داشت که اولا کاربر درخواست کننده به کارگیری از اپلیکیشن چه شخصی و در چه رده اجتماعی است و ثانیا این نرم افزار چه کمکی به او می نماید تحت عنوان مثال طراحی یک اپلیکیشن بازی با یک اپلیکیشن قروشگاهی ، که نیز گروه مخاطبین مختلفی دارد و نیز کاربری گوناگون ، بایستی تماما گوناگون باشد . در پباده سازی نرم افزار عالی بازی می بایست از الگوهای گرافیکی و رنگ بندی متنوع و درعین اینک مفهمومی استفاده کرد البته در نرم افزار فروشگاهی خوب می بایست از تم های قانونی و دارای تنوع بخش بندی ولی در عین اینک داری راحتی در به کارگیری به کار گرفت .

2- 
حجم مناسب 
اپلیکیشنی مناسب میباشد که دارای حجم معقولی باشد . هرچه حجم برنامه فراتر رود سرعت اجرای آن ناخودآگاه ناچیز میگردد . در صورتی حجم فایل اجرایی نرم افزار نادر باشد کاربر برای دانلود آن بخش اعظم ترغیب می شود و احتمالاً برای روزگار طولانی‌تری از آن به کار گیری میکند . جمعاَ هنگامی که دستگاه با کمبود خیال مواجه شود، استفاده کننده ابتدا برنامه‌های غیرضروری و با حجم بسیار را حذف خواهد کرد .

3- 
تناسب دسترسی‌ها و امکانات 
یک کدام از نکات اساسی در ساخت نرم افزار خوب، تناسب دسترسی و امکانات آن است .

یعنی 
چه؟ 
به عنوان مثال فرض نمایید شما در برنامه خود امکان تماس قرار نداده اید، البته از کاربر مشخصات فردی و شماره تماس مطالبه می فرمائید که بدون شک کابران به شما اعتماد نخواهند کرد و داده ها فردی و تماس خود را در دسترس شما قرار نخواهند اعطا کرد؛ بایستی در حیث داشته باشید برای جلب اعتماد کاربر باید پر‌نور عمل فرمایید .

4- 
آیکن و اسم اپلیکیشن 
زمینه دیگری که بایستی دقت کرد آیکن و اسمی هست که برای نرم افزار قرار میدهیم . نرم افزار در‌حالتی که قابل قبول خواهد بود که آیکن و نام آن نشان دهنده محتوی آن نیز باشد . یعنی این‌که بتوان از روی آیکن محتوی آن را حدس زد .

5- 
طراحی رابط کاربری مناسب 
یکی‌از حیاتی ترین خصوصیت های یک اپلیکیشن عالی داشتن رابط کاربری عالی میباشد . می بایست بتوان به نحوی طراحی را انجام دهیم تا هم دسترسی استفاده کننده برای خریداری نمودن داده ها عالی باشد و هم دربین گزینه و سیرتکامل طراحی تناسب وجود داشته باشد . برای مثال برای یک اپلیکیشن فروشگاهی برای کالای طفل به کار گیری از رنگ های مرده و تیره مطلوب وجود ندارد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 22:36